Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ:ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΠΑΡΟΥ. ΤΙ ΕΙΔΑ - ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ


Τι είδα στην Πάρο στα εγκαίνια
 του νέου αεροδρομίου από τον Αλέξη Τσίπρα


πηγή:

Σήμερα βρέθηκα στην αγαπημένη μου Πάρο για τα εγκαίνια του νέου αεροδρομίου από τον Αλέξη Τσίπρα. Εγώ πάω στην Πάρο με το κότερο κάποιου φίλου εφοπλιστή ή με το ελικόπτερο κάποιου φίλου μεγιστάνα αλλά χρειαζόταν ένα πιο μεγάλο αεροδρόμιο για την πλέμπα, αφού ο διάδρομος του παλιού αεροδρομίου ήταν πιο μικρός και από τον διάδρομο του σπιτιού μου.


Όλα τα κορίτσια της Olympic Air είναι φίλες μου, οπότε παρακάλεσα την έξω αριστερά να κοιτάει την έξω δεξιά σαν να της έχει φάει τον άντρα, την έξω δεξιά να μιλάει στη σέντερ φορ σαν να μην τρέχει τίποτα, και την σέντερ φορ να κοιτάει εμένα με το λάγνο βλέμμα που κοιτούσε η Δήμητρα Λιάνη τον Ανδρέα Παπανδρέου, όταν του σέρβιρε την ουισκάρα στο αεροπλάνο της Ολυμπιακής. Είμαι φοβερός σκηνοθέτης, οπότε τα κορίτσια έκαναν αυτό που τους είπα και το αποτέλεσμα είναι συγκλονιστικό. Αν έλειπαν από πίσω κι όλοι αυτοί οι πασόκοι που τώρα είναι ΣΥΡΙΖΑ, αυτή η φωτογραφία θα μπορούσε να είναι η διαφήμιση της Olympic Air.


Εγκαίνια χωρίς παπάδες δεν γίνονται αλλά κανείς δεν σκέφτεται πως, αν υπήρχαν λιγότεροι παπάδες, θα κάναμε εγκαίνια πιο συχνά και η Πάρος θα είχε διεθνές αεροδρόμιο από την δεκαετία του ’50. Ο Αλέξης Τσίπρας είναι καταπληκτικός στο να κόβει κορδέλες. Όπως μου είπε ένας Παριανός φίλος, «Πιτσιρίκο, ξέρεις πως είμαι δεξιός αλλά, αν ήξερα πως η Αριστερά είναι έτσι, θα ψήφιζα Αριστερά εδώ και δεκαετίες. Τώρα παρακαλάω να μείνει ο Τσίπρας για πάντα.». Αυτός ο φίλος μου από την Πάρο είναι ζάπλουτος. Ευτυχώς που είναι ζάπλουτος, γιατί με φιλοξενεί και μου δίνει και χαρτζιλίκι, για να μπορώ εγώ να γράφω όλα αυτά τα επαναστατικά που γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία. Επέλεξα αυτή τη φωτογραφία όχι για τους παπάδες αλλά επειδή, αν κοιτάξετε πίσω και γύρω από τον Αλέξη Τσίπρα, θα καταλάβετε πως το μεγάλο πρόβλημα της χώρας δεν είναι τα Μνημόνια αλλά η τριχόπτωση.





Εδώ ζήτησα από τις πανέμορφες αεροσυνοδούς της Olympic Air να αυτοσχεδιάσουν, ενώ τους έριξα από δίπλα μερικούς φωτογράφους, μπράβους και άλλους κομπάρσους. Καλορίζικο το αεροδρόμιο της Πάρου, και, τώρα που είναι έτοιμο, άντε να το πάρουν κι αυτό οι Γερμανοί. Άλλωστε, γι’ αυτό το φτιάξαμε.

===================================================================================
Κεραμιδόγατος 
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου