Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Γ.ΡΩΜΑΝΙΑΣ: ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ, ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ, ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.-(VIDEO)


Δεν θα δώσω 87 ευρώ σύνταξη στον ανάπηρο – Παραιτούμαι αύριο



Δεν μπορώ να μείνω στο υπουργείο. Πήγα για να εφαρμόσω κάποιες αρχές και δεν μπορώ να κάνω τα αντίθετα. Είναι η έσχατη ταπείνωση για μένα να κάνω κάτι τέτοιο», ανέφερε ο γενικός γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων του υπουργείου Εργασίας, Γιώργος Ρωμανιάς, προσθέτοντας ότι αύριο το πρωί θα υποβάλει την παραίτησή του.

«Δεν μπορώ να μείνω στο υπουργείο. Μπορεί να ψηφίζονται νόμοι και μέτρα αλλά κάποιοι τους εφαρμόζουν. Εγώ δεν μπορώ να εφαρμόσω αυτόν τον νόμο. Δεν είναι δυνατόν να δώσω σύνταξη 87 ευρώ στον ανάπηρο, γιατί αυτό νομοθετήθηκε», είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του MEGA και συνέχισε:
«Ο Πρωθυπουργός εκβιάστηκε, είναι δεδομένο αλλά εγώ δεν μπορώ να εφαρμόσω έναν νόμο που δεν πιστεύω, για τον οποίο δεν με ρώτησαν. Το υπουργείο αγνοήθηκε ολοσχερώς. Δεν είχε ιδέα. Οι δημοσιογράφοι μου έφερναν παραλλαγές του νομοσχεδίου».

Τέλος ο κ. Ρωμανίας υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα «νομοσχέδιο γραμμένο με τέτοια αγραμματοσύνη, τέτοιο ερασιτεχνισμό, τέτοια άγνοια που δεν έχω ξαναδεί».


ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ VIDEO ΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ, Η Ν.Δ, ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΕΛ.



===================================================================================
Κεραμιδόγατος
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου