Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΕ ΝΤΑΙΣΕΛΜΠΛΟΥΜ:ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ



Τσίπρας σε Ντάισελμπλουμ: 
Το πρόγραμμα είναι αποτυχημένο




Τσίπρας: Τέσσερα χρόνια τώρα η Ελλάδα εφαρμόζει ένα αποτυχημένο πρόγραμμα που έκανε το λαό μας να υποφέρει άδικα.

Ντάισελμπλουμ: Δεν έχω την ίδια άποψη.

Τσίπρας: Τότε δείτε τους αριθμούς. Χρέος 180% του ΑΕΠ από το 124%, 1,5 εκατομμύριο άνεργοι, 2,5 εκατομμύρια φτωχοί.

Ντάισελμπλουμ: Θα ζητήσετε παράταση του προγράμματος;

Τσίπρας: Το πρόγραμμα αυτό απορρίφθηκε από την ετυμηγορία του ελληνικού λαού. Δεν έχω το δικαίωμα να την αγνοήσω. Κανείς δεν το έχει. Θεμελιώδης αρχή της Ενωμένης Ευρώπης είναι ο σεβασμός της λαϊκής κυριαρχίας.
Οι προκάτοχοί μου επέλεξαν άλλα να λένε προεκλογικά και άλλα να κάνουν μετεκλογικά. Έχασαν τη στήριξη του λαού και έπεσαν. Σκέφτομαι να πρωτοτυπήσω και να μείνω συνεπής στις δεσμεύσεις μου
===================================================================================
Κεραμιδόγατος
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου