Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ΝΙΚΟΣ ΦΙΛΗΣ:ΔΙΠΛΑ ΚΟΡΟΙΔΟ ΚΑΙ Μ@Λ@Κ@Σ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΔΩΝΗ;


«Είσαι κορόιδο, εσύ να κάνεις 23 ερωτήσεις με ζωηρό ενδιαφέρον για τα εξοπλιστικά, και να παρεμβαίνεις μάλιστα διαρκούντος του διαγωνισμού, και να παίρνει τα λεφτά ο Καρατζαφέρης... Αυτό μου λες;», είπε ο διευθυντής της εφημερίδας «Η Αυγή», Νίκος Φίλης, προς τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδη, σχετικά με την υπόθεση των off shore και των μιζών από εξοπλιστικά για την οποία παραπέμφθηκε στη Δικαιοσύνη ο Γιώργος Καρατζαφέρης.
Κατά τη διάρκεια της πρωινής εκπομπής στο Mega (στο βίντεο που ακολουθεί από το 4ο λεπτό), ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε πως ο Γιώργος Καρατζαφέρης κατηγορείται πως πήρε τη μίζα για την αγορά των Super Puma το 2000, «εγώ με τον Πλεύρη καταθέσαμε ερώτηση το 2009 στην οποία ζητούσαμε να ελεγχθεί η σύμβαση που ήταν ετεροβαρώς υπέρ της εταιρείας...»
«Τις σας είπε ο αρχηγός σας;», ρώτησε ο Νίκος Φίλης. «Δεν μου είπε τίποτα» απάντησε ο Γεωργιάδης, για να συνεχίσει ο διευθυντής της Αυγής: «Μα είχε πάρει λεφτά... Μήπως για ξεκάρφωμα... Δηλαδή διπλά κορόιδο, αυτό μου λες τώρα. Πως αισθάνεσαι σήμερα; Μ-α-λ-α-κ... έτσι αισθάνεσαι;»


ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO


===================================================================================
Κεραμιδόγατος
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου