Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

ΜΕ ΕΔΕΙΡΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. ΤΙ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ;


πηγή:
19/11/2014

Ανάμεσα στα διάφορα γνωστά - άγνωστα επεισόδια που προκάλεσε η αστυνομία χθες στα Εξάρχεια ξεχωρίζουν δύο. Ο ξυλοδαρμός περιπτερούχου ο οποίος κατηγορεί τους άνδρες των ΜΑΤ ότι του κλέβουν νερά  (ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO) και ο ξυλοδαρμός φοιτητή Εrasmus από τη Γερμανία.

Ο δεύτερος αναφέρει στην προσωπική του σελίδα στο Facebook (Ni Ls): "Με έδειρε η Ελληνική Αστυνομία. Στεκόμουν στον δρόμο, κοντά στη διαδήλωση. Δεν είχα όπλα, το πρόσωπό μου ήταν ακάλυπτο, απλά στεκόμουν μόνος σε μια γωνία, έχοντας σηκωμένα τα χέρια μου για να φαίνεται ότι είμαι άοπλος. Με έριξαν στο έδαφος βαρώντας με τα κλομπ. Δεν είχα κάνει τίποτα, δεν είχα πει τίποτα. Ενώ ήμουν πεσμένος στο έδαφος ουρλιάζοντας, ακόμα περισσότεροι αστυνομικοί έρχονταν να με βαρέσουν. Αυτήν τη στιγμή κρύβομαι στο σπίτι κάποιων πολύ ευγενικών Ελλήνων. Τι χώρα είναι αυτή που πρέπει να φοβάσαι την αστυνομία;;;".

*Η φωτογραφία του όπως μονταρίστηκε επικριτικά στα ελληνικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
===================================================================================
Κεραμιδόγατος
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου