Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΕΙΜΑΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ




"Είμαι ο Αλέξης Τσίπρας και είμαι από την Ελλάδα, τη χώρα που επελέγη ως πειραματόζωο της πιο σκληρής λιτότητας, που εύχομαι να μην ζήσει κανένας άλλος. Καλώ τους ευρωπαίους να κρίνουν αν αυτό είναι ιστορία επιτυχίας ή ιστορία κοινωνικής τραγωδίας. Καλούμε να στηρίξουν τα κόμμα της Αριστεράς για να τεθεί τέρμα στην πολιτική της λιτότητας, για επανάκτηση της δημοκρατίας και για να ξαναβρούμε τις ιδρυτικές αξίες της ΕΕ. 

ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΟ DEBATE
(Πατήστε τον σύνδεσμο)

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ     ΕΔΩ


====================================================================================
Κεραμιδόγατος
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π) 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου