Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΣΤΑΘΗΣ:ΜΚΟ "ΟΣΟΙ ΓΕΝΟΥΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ"


Βρέχει Ουρσουλίνες.

Πέφτουν απ’ τα σύννεφα όσοι δεν γνώριζαν τι είναι οι ΜΚΟ!

ΜΚΟ ο Αόρατος Ανθρωπος! Είχε δίκιο ο Σέρλοκ Χολμς όταν ήδη απ’ την εποχή του Τζακ του Αντεροβγάλτη ίδρυε τη φερώνυμη ΜΚΟ (ο Αόρατος Ανθρωπος) - μην τον είδατε τον Παναγή - 
τι σχέση είχε ο Γιωργάκης με τις ΜΚΟ; 
όση ο κ.Σημίτης με τον κ. Μαντέλη, τον κ. Τσουκάτο, τον Ακη, τον Γιάννος,τον Βενιζέλο κι όποιος έχει στοιχεία για τη σχέση Σημίτη με τους εν λόγω κυρίους να τα πάει στον εισαγγελέα, όπως έλεγε ο ίδιος ο κ. Σημίτης την εποχή του Χρηματιστηρίου, της δημιουργικής λογιστικής και των Ολυμπιακών Αγώνων, όταν η «ισχυρά Ελλάς», η Ζήμενς και οι μίζες ήταν στις δόξες τους, στις ντόπες τους και τα χρυσά τους τα μετάλλια.

Ο Αόρατος Ανθρωπος, αυτή είναι η ΜΚΟ των Πρωθυπουργών της Ελλάδας. Ο άφαντος κ. Σημίτης, ο κύριος δεν ομιλώ-δεν είμαι εδώ-άντε παρακεί, παιδάκι μου Κώστας Καραμανλής.

Ο ποδηλατοκωπηλάτης Γιωργάκης, ο άλλος-για Ζάππειο τράβηξε-κι απ’ την- κανέλλα ήρθε κ. Σαμαράς, όλοι Αόρατοι Ανθρωποι, καμιά σχέση με τα έργα τους, με τις ευθύνες τους, καμιά σχέση ο κ. Σαμαράς με τον κ. Θεοχάρη, με τον κ. Στουρνάρα, με τον κ. Βενιζέλο, ο κ. Σαμαράς υπάρχει μόνον για να διορθώνει τα λάθη που κάνει ο ίδιος για χάρη μας. Λάθος το πρώτο και το δεύτερο Μνημόνιο, no problem μάς φτιάχνει τρίτο, λάθος να μας κόβουν τον κώλο οι φόροι, no problem θα μας κόβουν τον λαιμό, ΜΚΟ το Πρόστιμο. Ιδρυτής Αντώνης Σαμαράς, θα σας βάζω δίκαια πρόστιμα για τα άδικα πρόστιμα που σας έβαλα, ΜΚΟ τα χρέη των κομμάτων, άμα τα πληρώσουμε, φτύστε μας, κι εμείς θα συνεχίσουμε να σας βουτάμε τα σπίτια.

ΜΚΟ, κυρίες και κύριοι! διά μη μου άπτου μιμόζες και λοιπά ευαίσθητα πλάσματα, όπως οι εφημερίδες και τα κανάλια της διαπλοκής που ανακάλυψαν αίφνης ότι υπήρχε Αλεξ Ρόντος! Και κυρίως ΜΚΟ-ΜΜΕ για δάνεια δανεικά κι αγύριστα, ΜΚΟ για έκπληκτες σουσουράδες που σκληρίζουν τώρα στα δελτία των οκτώ ω μον ντιέ, κελ σιχαστίκ!

Ομως, μην πανικοβαλλόμεθα, παίδες μου! Οι ΜΚΟ δεν πέθαναν. Είμαι δε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι ιδρύω τη ΜΚΟ Χαιρέτα Μας Τον Πλάτανο για όσους πήραν τα λεφτά και τώρα τρέχα βρες τους, καθώς και τη ΜΚΟ Κάθε offshore Και Λίστα Λαγκάρντ, ή για συντομία: Νόμος περί Ευθύνης Υπουργών.

Καλημέρα σας και μη χολοσκάτε. Στη χώρα αυτή του Κυνισμού και τηςΥποκρισίας (μεγάλη η χάρη τους) δεν πρόκειται να βγάλετε άκρη. Επί παραδείγματι, ποιοι στη χώρα αυτή βρίζουν περισσότερο από κάθε άλλον τοκράτος; οι κρατικοδίαιτοι! Είτε πρόκειται για κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες, είτε για κόμματα και πολιτικούς που έκαναν το κράτος κατ’ εικόναν τους κι ομοίωσιν, είτε πρόκειται για νεοφιλελεύθερα παπαγαλάκια (με μια-δυο κρατικές αργομισθίες καβάντζα τα περισσότερα), όλοι αυτοί βρίζουν το κράτος που κατά τα άλλα το χρησιμοποιούν ως εργαλείο για να ληστεύουνκαι να διώκουν όλους τους άλλους, βρίζοντάς τους κι από πάνω για «κρατισμό», «λαϊκισμό» και ό,τι άλλο μπορεί να τους καθηλώνει στη θέση του σφάγιου. ΜΚΟ της μουρλής ή άλλως πως των επί χρήμασι ομιλούντων και εν τη παλάμη, μάγκα μου, το παραδάκι και σου φιλοτεχνώ εγώ τον γάιδαρο ιπτάμενο και το υποβρύχιο που γέρνει λαμπάδα στη Μεγαλόχαρη! γκέγκε;

Ηθικόν δίδαγμα: ΜΚΟ κι απάνω τούρλα, φράγκα μάζευα στη ζούλα /Εχω μπάρμπα στην Κορώνη και πρωθυπουργό μεγκλόνι / Φέρε φόρους να σου φάω κι άμα λάχει σε πηδάω / Είμαι μπόγιας, είμαι σκύλος, είμαι ποντικός και ψύλλος. Ρεφραίν: Καταθεσούλα την καταθεσούλα γεμίζει η σακούλα, αχ βρε μάγκα, αχ βρε τσίφτη, φέρε μου και δυο μπαούλα. Μέσα στην πρέζα του παρά μαστούρης τριγυρνάω, δεν αχορταίνω μα πεινώ, την τρέλα μου θα φάω / Ωχ αμάν...
............................................................................................

(Αδεται κατά τη μελωδία του ίτε παίδες Ελλήνων εις ρυθμόν γκαπαγκούπατης)
=============================================================================
Κεραμιδόγατος 
ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου