Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Όταν οι άλλοι κάνουν παρέλαση σαν γατιά έξω από την πόρτα του γαλατά (ΔΝΤ),εμείς βγαίνουμε στα κεραμίδια.

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ:ΕΚΛΟΓΕΣ; ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

  Γράφει: Ο Προβοκάτορας ο Είρων                                             
Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται. Μετά τις εκλογές παρωδία για την ανάδειξη του νέου αρχηγού του Πασόκ ο Ευάγγελος Βενιζέλος κατάφερε να διεξάγει περιφανή νίκη έναντι των αντιπάλων του. Τι;  Ήταν μοναδικός υποψήφιος;  
Έ! Και ποιος εμπόδισε τους άλλους να βάλουν υποψηφιότητα. Για να βγει ο Βαγγελάκης ο Λοβέρδος υποχρέωσε τον GAP να διαγράψει το μισό Πασόκ. Έτσι που να βρεί ο Παπουτσής τις υπογραφές; Να υπέγραφαν οι αντιμνημονιακοί Κουτσούκος και Κουσελάς (τέως εργατοπατέρες); Τι λές καλέ; Αυτοί μια φορά ψήφισαν ΟΧΙ. Έκτοτε κάθε μέρα περνάνε απ’ τη Βουλή κι αν δεν βρουν κάλπη ρίχνουν το ΝΑΙ στα γραμματοκιβώτια. Έτσι λοιπόν ο μεγάλος θριαμβευτής της εκλογικής μάχης με συγκρατημένο ύφος δήλωσε ότι τώρα αρχίζει μια νέα περίοδος για όλους μας. Τώρα θα φτιάξει τις σχέσεις του με τα λαϊκά στρώματα, με τους συνταξιούχους, με τους εργαζόμενους. Δεν αντέχω και σταυροκοπιέμαι.  Κοίτα τι παθαίνει ο άνθρωπος. Ρε Βαγγελάκη (άκη- τρόπος του λέγειν) εσύ δεν ήσουν υπουργός Οικονομικών; Εσύ δεν πήγαινες στις Βρυξέλλες και για να σε δεχτούν στο δείπνο με πάπια πορτοκάλι έκοβες συντάξεις; Εσύ δεν ήσουν που όταν ερχόταν η Τρόικα πριν παραγγείλεις τις πίτσες στο γραφείο σου για να μη στις κόψει ο Τόμσεν, έκοβες τον μισθό στον ιδιωτικό τομέα.
 Εσύ δεν καλούσες τον άλλον, τον ανεκδιήγητο εργατοπατέρα  τον Κουτρουμάνη να ξεθεμελιώσει τις συλλογικές συμβάσεις γιατί η τρόικα σου είχε κόψει το γλυκό; Ποιος ήταν Βαγγέλη μου που δέκα μήνες τώρα με τις πράξεις του διέλυσε την αγορά; Έκλεισε τα μαγαζιά; Δημιούργησε μια χώρα ανέργων; 
Και πως Βαγγελάρα μου θα φτιάξεις τη σχέση σου μ’ εμένα τον άνεργο, με τον άλλον που έμεινε άστεγος, με την γριά που δεν μπορεί να πάρει τα φάρμακά της, με το παιδί που λιποθυμάει στο σχολείο από την πείνα; Ποιος Βαγγέλη μου υπέγραψε ήδη για τα μέτρα που έρχονται από τον Ιούνιο; 200 ευρώ τον μήνα για 4ωρη εργασία ημερησίως. Με ποιους Βαγγέλη μου θα πείσεις; Σου φαινόμαστε μαζόχες; Πιστεύεις ότι ο Λοβέρδος σου έχει αντίκρισμα στην κοινωνία; Θες να σου πω εγώ μόνο πόσους ξέρω που θα τον ήθελαν στα χέρια τους; Με την Αννούλα; Αυτή δεν μίλησε για το PASOK plus και συ το έκανες less-less. Ποιο λέσα δεν γίνεται. 
Πως σου μπήκε η ιδέα Βαγγέλη μου ότι θα σας αφήσουμε να ξανακυβερνήσετε; Για πόσο Νταλάρες μας περνάτε; Τι; Θα παίξετε με τον φόβο μας; Θα μας θέσετε διλήμματα ή ευρώ ή χάος; Ποιο ευρώ Βαγγέλη μου; Σε φωτογραφία το έχουμε. Οπότε είτε ευρώ (που να το βρω;) είτε δραχμή είτε μνα είτε στάμνα για μας είναι κουπί, ήδη το χάος. Έτσι λοιπόν αφού έχω χάσει το ευρώ προτιμώ να μη χάσω και τον Έβρο. 
Γιατί με το ευρώ κάτι για ελεύθερες οικονομικές ζώνες στη Θράκη μου μίλαγες πριν γίνεις αρχηγός, τότε πού είχες πάρει τον κακό δρόμο. Εκείνες ντε, που θα επενδύσουν οι Γερμανοί και εκεί όπου δεν θα ισχύουν νόμοι, συμβάσεις, φόροι και άλλα εμπόδια που οι οπισθοδρομικές χώρες θεσπίζουν. Για την ανάπτυξη ρε γαμώτο. 
Χάος λοιπόν Βαγγέλη μου, χάος. Κι ας βγάλατε μπροστά τον ανεπάγγελτο πρόεδρο του ΣΕΒ να μας κουνήσει το δάχτυλο. Γιατί Βαγγέλη μου κάτι έμαθα μαζί σου. Το δίλημμα για μένα δεν είναι ευρώ ή χάος. Αυτό είναι για σας που έχετε μάθει να ζείτε εις βάρος μας. Για μας το δίλημμα είναι ευρωχάος ή αξιοπρέπεια. Και δες τώρα τι σου είμαι. Διαλέγω την αξιοπρέπεια. Διαβάζω ότι ο ανεπάγγελτος πρόεδρος πουλάει τα νησιά μας στην Τουρκία. Ποιος του το επέτρεψε να γίνει εθνικός ντίλερ; Θα βγάλει και μίζα; Κι ας άρχισαν τα όργανα. Με την προκήρυξη επισήμως των εκλογών θα παίξουν και τα νταούλια. Βγήκε η Αννούλα και μας είπε ότι φταίνε τα δύο κόμματα αλλά μεγάλη ευθύνη έχει και η αριστερά. Καλά αυτή είναι φευγάτη. Πότε darling κυβέρνησε η έστω συγκυβέρνησε η αριστερά; Που ήμουν εγώ και δεν το πήρα είδηση; Αλτσχάιμερ είχα; Πότε τα μέσα της Βαρονίας των ΜΜΕ έδωσαν έστω και τον αναλογούντα χρόνο στα κόμματα της αριστεράς; Ποτέ. Αντίθετα όλα αυτά τα χρόνια τη λοιδορούσαν, την έκαναν ανέκδοτο κάθε φορά που αντιδρούσε για να μη φανεί το δίκιο της. 
Άρχισαν τα όργανα να παίζουν. Θυμηθήκατε τα επιδόματα. Ω! εσείς αρχιερείς της κάθαρσης. Οσιότητες της εντιμότητας! Προπαγανδίζετε τα επιδόματα γιατί θέλετε μετά τις εκλογές να τα κόψετε. Κι έτσι δίνετε τους δικούς σας ανθρώπους. Γιατί ο τυφλός που βλέπει δεν πήρε έτσι το επίδομα τυφλού, χωρίς ένα ραβασάκι ή μια πολιτική παρέμβαση. Αχ Βαγγέλη μου; Ο σωματότυπος σου είναι τέτοιος που βοά, δεν μπορείς να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλό σου. 
Δεν θα συγκυβερνήσεις λες με τον Αντωνάκη. Θα φροντίσουμε τα ποσοστά σας να είναι τέτοια ώστε να μη μπορείτε να κάνετε κυβέρνηση. Είδες εγώ συμπόνια. Να μη σ’ αφήσω να το πιείς αυτό το πικρό ποτήρι. Αλλά κι εκεί στη Συγγρού όλο μαύρα κοστούμια και μαύρες γραβάτες ετοιμάζουν. Λες και θα πάνε σε μνημόσυνο κι όχι σε υπουργικό συμβούλιο. Κάτι θα ξέρουν κι αυτοί. 
Το ποτάμι ποια κυλάει Βαγγέλη μου και δε γυρνάει πίσω. Δεν μπορεί να γυρίσει πίσω. Γιατί βρέθηκα Βαγγέλη μου εξαιτίας σας να χάνω τη ζωή μου τώρα στα πενήντα μου. Και δεν έφταιγα. Ποτέ δεν τα φάγαμε μαζί. Εγώ άφηνα περίσσευμα στο πιάτο μου. Κι ήρθες εσύ βουλιμικό ον και τα άδειασες και μου έσπασες το πιάτο. 
Και μέχρι στιγμής βρέθηκε μια βόμβα στο μετρό που ευτυχώς δεν εξερράγη, κι έγινε κι ένα ντέρμπι της ντροπής με τους γνωστούς αγνώστους. Δεν τσιμπάω ρε Βαγγελάκη. Γιατί μεταξύ μας αυτά είναι τα όργανα κι όπως σου είπα πριν περιμένω και τα νταούλια. Κι όσο θα πλησιάζει η μέρα της κάλπης περιμένω όλο και πιο χοντρές προβοκάτσιες για να μας φοβίσετε. Εύχομαι να μη δω αίμα. Αλλά ας το καταλάβετε. Ξέρουμε ότι δεν θα ξεκολλήσετε εύκολα από την εξουσία. Όχι μόνο εσείς αλλά κι οι φημισμένοι νταβατζήδες. Αυτοί έχουν μάθει να ζουν μόνο με το δημόσιο χρήμα. Δύσκολα θα το αποχωριστούν. Αλλά είμαστε αποφασισμένοι να μη τσιμπήσουμε σε ό,τι κι αν κάνετε.  Και προσέξτε καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα. Γιατί ακόμη κι αν γίνει κάτι που δεν θα προέρχεται από το σύστημα σας κι αυτό σε σας θα το φορτώσουμε. Ακόμη και η προσπάθεια δημιουργίας τρίτου πόλου, για τη ΔΗΜ.ΑΡ μιλάω, που μάζεψε τον κάθε πικραμένο. 
Αλήθεια θα μεταπηδήσει κι ο GAP εκεί; Ούτως ή άλλως είναι το κόμμα που διαγράφει την ιστορική μνήμη. Να’ ναι καλά η Ρεπούση. Υπεύθυνη εκπαιδευτικού είναι; Άκουσα καλά;
 Έτσι λοιπόν λεβέντες μου, Αντωνο –Βαγγελάκια, δεν τσιμπάμε. Γιατί δεν προλαβαίνετε να μου αντικαταστήσετε τις ζημιές που έπαθα. Γιατί ενώ δεν σας επέτρεψα να με πλησιάσετε εσείς μου βιάσατε τη ζωή. Μου σβήσατε τα όνειρα και τις ελπίδες, μου καταπατήσατε την αξιοπρέπεια, με κάνατε νοικοκύρη άνθρωπο να εξαθλιωθώ, να μη μπορώ από φιλότιμο να δω στα μάτια τα παιδιά μου. Γιατί εμείς οι λαϊκοί έχουμε και φιλότιμο. Δεν ξέρετε τη λέξη; Ρωτήστε τον Μπαμπινιώτη, υπουργό Παιδείας τον έχετε. Γιατί ξεφτιλίσατε ό,τι πίστευα με τη συμπεριφορά σας, με τις δηλώσεις σας. Πως είπε ο Σαχινίδης; «Μειώσατε το επίδομα ανεργίας για να υπάρχει μια διαφορά από τον κατώτατο μισθό ώστε ο άνεργος να μην επαναπαύεται και να βρεί εργασία». Γιατί κ.Σαχινίδη μου δεν κάνεις και τις δικές σου μηνιαίες απολαβές 360 ευρώ για να επαναπαύεσαι κι εσύ και να μην εισπράττεις τη δική μου οργή; Γιατί ανεκδιήγητε εργατοπατέρα κ.Κουτρουμάνη διέλυσες τις συμβάσεις, τη διαιτησία, μείωσες τους μισθούς κι ύστερα ανήσυχος τάχα και δακρύων μας προτρέπεις να συνάψουμε νέες συμβάσεις; Οι δικοί μου πάντως δεν θα έρθουν. Γιατί ποτέ ως τώρα δεν ήρθαν και πηγαίναμε πάντα στη διαιτησία. Αλλά η συμπεριφορά σου Κουτρουμάνη μου χρήζει ψυχιάτρου. Γιατί μοιάζεις με το δολοφόνο που αφού εξόντωσε το θύμα του, το πριόνισε, το έκαψε, πάει πάνω απ’ τον τάφο του και θρηνεί τον χαμό του. Αιδώς!
 Θα μπορούσα να γράφω ακόμη για ώρες, να γεμίζω σελίδες. Αλλά δεν εκτονώνομαι έτσι. Θα εκτονωθώ την ημέρα των αποτελεσμάτων των εκλογών. Όπως όλοι όσοι με διαβάζετε. Τιμωρείστε τους, απαλλαγείτε από τις βδέλλες. Αλλά προσέξτε και τα λάθη. 
Είναι επικίνδυνο να ακροβατείτε με ακραία φαινόμενα. Δεν χρειάζεται νομιμοποίηση παρατάξεων ή ομάδων που παραπέμπουν σε μαύρα φαντάσματα του παρελθόντος. Ψηφίστε με θυμό αλλά και αυτοέλεγχο. Και να σκέφτεστε τι σας περιμένει από την άλλη μέρα. Αν κάνετε το λάθος και τους ψηφίσετε ξέρετε τι σας περιμένει. Αργός θάνατος. Έτσι λοιπόν προτιμήστε το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα. Γιατί όπως έλεγε και ο Ρήγας Φεραίος: «Καλύτερα μιας ώρας Ελεύθερη ζωή παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φυλακή» 
                                                  ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ Ο ΕΙΡΩΝ 
========================================================
Κεραμιδόγατος
 ο μαντουμανταδόρος-(Β.Π)  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου